Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések
Megtaláltam a nekem való ajánlatot, hogyan vehetném meg?

A kosárba helyezés után már csak egy rövid regisztráció szükséges, és lehet is vásárolni.

Milyen fizetési lehetőségek vannak a weboldalon?

Kétféle lehetőség van a fizetésre. A gyorsabb és teljesen biztonságos bankkártyás fizetés, amellyel percek alatt kezéhez kaphatja kuponját. A másik mód az átutalásos fizetés, amelynél csak az összeg megérkezése után tudjuk küldeni a kupont e-mailben, amely akár 2-3 napot is igénybe vehet. Átutalást végezheti internetbankon keresztül, valamint készpénzes befizetés is lehetséges bármelyik CIB bankfiókban. Számlaszámunk: Med-prompt dent Kft., 10700079-24298007-51100005

Vásároltam egy kupont, hogyan tudom felhasználni?

Nyomtassa ki, vagy töltse le okostelefonjára. Felhasználáskor feltétlenül vigye magával, mivel csak a kód bemutatásával tudja igénybe vennni a szolgáltatást.

Sikertelen volt a tranzakcióm, ilyenkor mi a teendő?

A bankkártyás fizetésnél ritkán előfordul, hogy a tranzakció sikertelen. Több oka is lehet: nem elfogadott kártyatípus, túl sok időt töltött a fizetési oldalon, stb.. Amennyiben nem kapja meg kuponját az átutalás nem érkezett meg a számlánkra. Előfordulhat, hogy bankja ilyenkor zárolja a pénzt, de ezt pár napon belül feloldja, mivel nem történt tranzakció. Ilyenkor megpróbálhatja újra a bankkártyás fizetési lehetőségünket, vagy az átutalásos fizetést is választhatja. A lényeg, hogy amennyiben nem kapja kézhez a kuponját, úgy nem történt meg az átutalás, a pénz a számláján maradt. Átutalásos fizetésnél a kuponok később érkeznek meg, mert a rendeléseket egyeztetnünk kell a bankszámlával. Amennyiben hamarabb szeretne jönni, kérjük hozza magával az átutalási megbízást, az ellátás akkor is garantált.


Egy személy hány kupont vásárolhat?

Oldalunkon nincsen korlátozva, hogy hány darab kupont vásárolhat egy személy, így egy alkalommal többet is lehet venni.

Meddig lehet az ajánlatokat beváltani?

Minden kupon a vásárlástól számított 60 napig érvényes. Az érvényességi idő az időpontfoglalásra vonatkozik, tehát ha nem is tud elmenni a rendelőbe 60 napon belül, kérjük mindenképp jelentkezzen be!


Amnnyiben bármilyen kérdése van a kapcsolat menüpont alatt megtalálja elérhetőségeinket, valamint üzenetet is hagyhat nekünk.