Valplast kivehető rugalmas fogsor készítése egy állcsontra

Vásárlók száma: 25
Hátralévő idő
Ár:64 900Ft-
Eredeti ár:90 000Ft-
Kedvezmény:28%
Vásárlás

Kényelmes, könnyen megszokható részleges kivehető fogsor készítése a Kálvin térnél

Thermoplasztikus (rugalmas) fogsor

Ez a fogsor nem tartalmaz fémet, speciális rugalmas anyagból készül, ez a thermoplasztikus fogsor. A fogsor könnyebb, kisebb kiterjedésű, mint a hagyományos kivehető fogpótlások.  Sokkal könyebb megszokni, a szájképletekhez jobban alkalmazkodik, valmaint nagy előnye még törhetetlensége. A teljes pótlás ugyanabból az anyagból készül, a kapcsok is rugalmasak, kevésbé törik fel a nyálkajártyát. Első készülő kivehető fogpótlása esetén ezt a fogsort ajánlják. Anyaga miatt azonban drágább, mint a hagyományos. Rugalmasága miatt kisebb kiterjedésű foghiányok pótlására is alkalmas. A Vertex Thermosens illetve a Flexite MP anyagból teljes fogpótlás is készíthető. A Flxite Northerm anyag kimondottan allergiában szenvedőknek ajánlott, de ez is csak teljes fogsorhoz.

A részleges pótlás részei:

1. Alaplemez (a nyálkahártyát borítja)
  2. Műíny
  3. Műfogak

Részletes információ

A Bp Esztétikai Fogászat rendelésén várjuk kedves vendégeinket. A kupon a vásárlástól számítva 60 napig érvényes.
A kezelésekhez telefonos időpontegyeztetés szükséges. Időpontot lemondani legkésőbb a kezelést megelőzően 24 órával lehet.
Mivel jelentős kedvezményt adunk, ha időpont lemondása nélkül nem jelenik meg a kezelésen, a kupon érvényét veszti!

A kuponok nem visszaválthatók! A mennyiben a kezelést nem kéri, vagy más kezelésre van szükség, a kupon értéke a másik kezelésre beváltható, amennyiben van rá kedvezményes ár, a kedvezményes áron.

Köszönjük a megértést!

Térképes elhelyezkedés

Bp Esztétikai Fogászat

1053. Budapest, Kecskeméti utca 2.fszt.1.

Mobil: 06/70 464 6393
Weboldal: http://bp-fogaszat.hu